Followers

Saturday, May 19, 2012

NIZAR DAN ANWAR SETARAF DALAM KEGIATAN MENIPU


Orang kata Nizar ni dah gila. Tapi saya tak mahu ler kata macam tu. Bagi saya, dia cuma kemaruk akan kuasa. Penyakit ni tak jarang ada dalam kalangan politician, tapi tak selalu berlaku. Sebab tu kot orang kata dia gila. Maksudnya, penyakit kemaruk akan kuasa ni memang ada dalam kalangan politician seperti Nizar ni tapi bukan selalu berlaku.

Dalam kes Nizar ni je masalah ni selalu berlaku. Bukan sekali dua dia dikesan bermasalah dengan penyakit ni. Baru-baru ni dia claim kononnya ATM ada kawtim dengan PM untuk pastikan BN kekal berkuasa selepas PRU 13 kelak. Tapi bila dimintak bukti, menggagau dia nak jawab. Pusing punya pusing, lastly dia kata, dia pun dengar dari orang lain.

Boleh pulak dengar cakap orang pastu umum dalam ceramah. Ini kes berat. Janganlah lepas tangan.

Kemudian dia sekali lagi ditangkap mengkantoikan dirinya sendiri (also known as, menipu!) dalam twitternya. Kononnya dia berjaya menyergah penceramah UMNO dalam satu majlis ceramah di Kg. Tualang Sekah. Beriya-iyalah blog pembangkang main isu ni. Nizar dijulang kononnya berani dan jantan sebab masuk ceramah UMNO.

Tup-tup, keluar video penuh tentang peristiwa bersejarah tersebut. Maka kantoilah Nizar kali ini. Rupa-rupanya dia yang disergah sampai cabut lari! Nak tengok video tu? Cari di youtube je lah. Buat semak upload di sini je yob..

Dan terbaru lagi, kali ini Nizar kantoi menipu lagi di twitternya. Apa dia tipu kali ni? Moh klik SINI

Nizar oo Nizar...makin kamu melalut di twitter, makin jelaslah siapa kamu sebenar. Setaraf je, tak lebih kurang pun dengan Anwar Ibrahim kaki kelentong tuh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...