Followers

Tuesday, December 6, 2011

Pemimpin Pembangkang Paling Patriotik!

Bukan untuk mengadili atau menghukum, tetapi petikan berita ini menyerlahkan sikap mereka yang sebenar. Cakap pandai tapi hampeh. Berapa degree tahap patriotisme pemimpin begini kita nak bagi?



Pembangkang Tolak Tawaran Naik Kapal Selam?

LANGKAWI 5 Dis. – Lapan pemimpin utama pembangkang yang dijemput meninjau secara dekat kapal selam kedua Negara, KD Tun Abdul Razak sempena Pameran Udara dan Maritim Antarabangsa Langkawi (LIMA) 2011 masih belum menyatakan kesudian serta komitmen menghadirinya.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, surat jemputan kepada kelapan-lapan pemimpin itu menjemput mereka hadir pada Jumaat ini namun tiada jawapan diterima setakat ini.

Katanya, jemputan itu bagi membuktikan kepada pemimpin tersebut bahwa kapal selam Negara berupaya menyelam dan melakukan pelbagai fungsi lain, tidak seperti dakwaan mereka selama ini.

Baca seterusnya dalam Utusan Malaysia m/s 8 6 Disember 2011.

Agaknya, kalau negara berperang, ke mana pemimpin-pemimpin begini akan larikan diri?


1 comment:

Anonymous said...

pakatan atau pemerintah mana ada yg miskin.. kalau kacau bilau meka tentu akan cabut lari ke luar negara.. da terbukti kat negera jiran kita tu.. bila aman balik la mangkok ayun ni...buat bising lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...