Friday, March 13, 2009

MENCARI BAKAL PM TERBAIK SELEPAS ERA TUN

Bukanlah nak cakap aku kenal semua, tapi kalaulah aku disuruh pilih siapakah yang layak untk menjadi PM selepas DS Najib nanti, insya-Allah, aku senaraikan dua nama sahaja untuk dipertimbangkan sebelum memilih hanya yang terbaik. Tolak faktor usia maka aku letakkan yang didepan sekali ialah ayahnda NC USM, Prof. Tan Sri Dato’ Dzulkifli Abdul Razak, dan dibelakangnya, Hishamuddin Tun Hussein. Kedua-dua mereka orang ilmuan dan akademia. Dan kedua-dua mereka lebih layak kalau nak dibandingkan dengan Anwar Ibrahim andainya beliau masih bercita-cita mahu menjadi PM Malaysia. Insya-Allah, jika ada ruang dan kelapangan nanti aku ceritakan kenapa aku memilih dua tokoh penting malaynia ini sebagai teraju utama kerajaan kita.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...