Sunday, April 4, 2010

Tentera Kufar daripada Golongan Munafikin Melayu?

Dunia Barat tak pernah mengakui bahawa ketamadunan mereka telah lama runtuh di sebalik rancaknya pembangunan yang sedang dibina dan New World Order ciptaan kufar Amerika juga telah menemui kegagalan. Mereka enggan mengakuinya, kerana jika mereka mengakui maka mereka juga sebenarnya memahami bahawa sistem kehidupan yang berteraskan sekularisme dan kapitalisme, yang dahulunya dibentuk supaya mampu menggantikan sistem komunisme oleh Soviet, adalah sistem yang gagal sama sekali.

Jika mereka mengakui hal ini,maka tidak dapat tidak, mereka harus juga menerima hakikat bahawa satu sistem baru yang jauh lebih baik dan seimbang dalam segala aspek, adalah amat-amat diperlukan ketika ini. Sistem itu tentunya sistem yang berteraskan kehidupan beragama, yang memurnikan amalan-amalan sebagai manusia yang insani, tetapi agamakah yang paling sesuai kecuali Islam? Inilah hakikat yang mereka lemas untuk menerimanya. Kristianisme bukanlah opsyen terbaik dalam hal ini.

Malangnya hari ini, kita sendiri sebagai umat Islam dapat melihat betapa ramainya saudara seagama yang begitu terhegeh-hegeh bersahabat dengan kufar musyrikin ini sehingga sanggup menggadaikan maruah agama, bangsa dan negara sendiri semata-mata mahu mendapatkan kuasa? Segalanya menjadi begitu rendah nilainya pada mata mereka. Tidakkah golongan ini sedar mereka sebenarnya sedang menjerumuskan diri dan keluarga bahkan seisi negara ke dalam perangkap yang dipasang?

Kepada golongan ini, segeralah insaf.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...